הסיפור של mowan המותג האיטלקי זוכה פרס חדשות בתערוכת קוסמופרוף 2014  שמתמחה בשיווק ופיתוח מוצרים ותכשירים לטיפוח השיער, סיפור החברה שמתחיל עוד הרבה לפניי הקמת החברה בשנת 2011, הוא סיפור של תשוקה, כשרון ויצירתיות, יוזמה והצלחה עסקית, שכל אלו התחברו למטרת על אחת שהיא:

מהפכה בעולם עיצוב השיער, מהפכה אותה הובילו מספר דורות של מעצבי שיער
זהו עסק אשר הוקם על מנת להבין את הצרכים של מעצבי השיער ואת החזון שלהם לגדול ולבטא את עצמם בעוד החברה מבטיחה פשטות, עומק, ושיפורים רבים במסגרת עבודתם היומיומית.
לאחר 40 שנים של הובלת התחום באמצעות חברת Create Images"", שחרטה על דגלה פיתוח מודעות מקצועית ועבודה משותפת עם מעצבי שיער, כדי לשפר כל העת את מוצריה,  בשנת 2011 לאחר שהובילה אותם אותה התשוקה, החליטו לקחת צעד אחד קדימה ולהקים את MOWAN  תחת הסלוגן: more- well-new

ערכי המותג MOWAN
הייחודיות של MOWAN בזירה זו, היא גם תוצאה של הערכים המרשימים אשר הינם ליבת העשייה של העוסקים במלאכה, אלו שעמלים כל העת בחיפוש ובמציאת פתרונות חדשניים ותכשירים שייצרו שינויים משמעותיים בשוק עיצוב השיער, למען הלקוחות תוך עבודה משותפת עם מעצבי השיער.
הערכים של החברה מסמלים תשוקה חסרת גבולות לאותנטיות, לאהבה אמיתית למצוינות בכל פרט ופרט, להתמקדות רבה במקצועיות ומעל לכל נטייה לצד האנושי של הדברים. מהות, כנות ונאמנות הנם מרכיבים בסיסיים עבור החברה ומשחקים תפקיד משמעותי בכל פרויקט חדש.
דוגמא מושלמת לערכיי המותג ולהוצאה לפועל של ערכים אלו, היא זכייתו של המוצר PHAIR בפרס החדשנות בשנת 2014 בתערוכת קוסמופרוף הנחשקת, באמצעות  באמצעות mowan  נפתרה אחת הבעיות הידועות לכל מעצב שיער ולכל לקוחה שצובעת את שיערה, שצבע אינו מבהיר צבע. המוצר PHAIR פרי פיתוחה של החברה, פתר בעיה זו . בעזרת סידרת הצבעים של Phair  ניתן להבהיר ולצבוע את השיער בו זמנית, עם שמירה מרבית על איכות השערה.


החזון והמשימה של MOWAN
המשימה של MOWAN  הינה להתפתח ולפתח את השוק בו פה פועל, תוך גילוי וחקר מתמיד למען יצירת פתרונות ומוצרים חדשניים בשוק עיצוב השיער בו היא פועלת.
הודות למסע המתמיד של המותג, להשראה, חדשנות יצירתית, התנהגות אתית והגנה סביבתית, הצליח המותג על שלל מוצריו,  לייצר פתרונות ומוצרים יעילים שתרמו לשוק השיער בצורה משמעותית, הן ללקוח מעצב השיער והן למעצב השיער עצמו.
המשמעות של הנאמר היא היות המותג MOWAN , שותף מוביל ופעילה בכל סלון/ מספרה ולטובת יצירת חדשנות ויעילות בשוק עיצוב השיער. חברת MOWAN באופן מתמיד תרה אחר כיוונים חדשים באמצעות הניסיון העשיר בתחום חומרי הגלם, ייצור מכירות והדרכה. הצוות של MOWAN  ניצב באופן עקבי בחזית המשימה לגילוי דרכים חדשות, חדשניות ומוצלחות: כל זה חלק מהכישרון האיטלקי המוצא תשובות ופתרונות חדשים ובדיקה של האמינות והיעילות שלהם מראש על מנת להבטיח הצלחה.
החזון של מותג MOWAN כולל את התשוקה להוביל לשינוי בשוק, תוך כדי שימוש מתמיד בסינרגיה הקיימת בין כל הנקודות החזקות שלו: בחירה מדוקדקת של חומרי הגלם, ייצור ייחודי, רשת מכירות יעילה ומקיפה, סטנדרטים מקצועיים גבוהים של הדרכה, ומחקר ופיתוח מתמידים. MOWAN מכוונת להיות נקודת ההתקשרות היחידה לאותם סלונים/מספרות המכוונים להצליח באמצעות התפתחות משמעותית ומערכת תפעולית יעילה.
סיפרנו מספיק, אפשר להתחיל...
 
תפריט דף הבית